DESKGRAM
  1. muhammadmuzaffar

#muhammadmuzaffar Photos & Videos

muhammadmuzaffar - 244 posts

Umur Anak 1.5 Tahun - 3.5 Tahun : . . + Mudah mengamuk + Semua nak buat sendiri + Nak pakai baju cara dia + Nak pakai kasut sendiri + Suka tolong buat kerja kita + Tak nak kongsi mainan + Rebut mainan orang + Mudah naik kaki tangan + Berguling-guling, menangis kuat bila yang nak tak dapat. + Gigit orang + Tarik rambut orang + Pukul orang Fuhhh....ini memang fasa mencabar. Fasa individuating. Fasa yang mencabar kesabaran ummi dan abah Mohd Taufiq. Di doakan kami sentiasa di beri kesabaran yang tinggi untuk melayan kerenah anak-anak kesayangan. Aamiin Ya Allah Ya Mujib #muhammadidlan #muhammadmuzaffar #abangdanangah #anakummiabah #anakamanahAllah #keluargakecilku #kesayanganku #sayangduniaakhirat #syukuralhamdulillah #heroheroumi #abangabangsado

Sorg lagi budak bucuk macham. Sekarang ni kuat sangat merajuk tau. 😏 Lambat bagi susu, merajuk. Tak dukung, merajuk. Lambat bagi makan, merajuk. Kena tinggal sorg2, merajuk. Ikut perangai siapa la tu. Perangai umi baik je. Mesti perangai abah ni. πŸ˜‚ Selain kuat merajuk, budak ni kaki mengadu tau. Selalu abang lan jadi mangsa dia. Lurus je jari tu tunjuk abg lan kalau di tanya siapa yg buat. πŸ˜… X kisah la cmne perangai anak-anak umi, dorg la yg buat rumah tu meriah. Umi syg sgt kat Muhammad Idlan dan Muhammad Muzaffar. Di doakan anak-anak umi sentiasa dalam jagaan Allah walau di mana saja dorg berada. Aamiin Ya Allah Ya Mujib #muhammadmuzaffar #anakummiabah #anakamanahAllah #keluargakecilku #kesayanganku #sayangduniaakhirat #syukuralhamdulillah #1thn5bln #kuatmakantapigigi4btgje

Hai la anak. Macam dah besar sangat je gaya tu kan. Jangan la cepat sangat membesar nak. Umi belum puas nk gomol-gomol 😒 #muhammadidlan #muhammadmuzaffar #abangdanangah #anakummiabah #anakamanahAllah #keluargakecilku #kesayanganku #sayangduniaakhirat #syukuralhamdulillah

Transformer vs ironman Memang terbaik la superhero ni. Bangun tidur terus berkhidmat untuk negara πŸ˜… Kalau tak aman gak negara, tak tau la πŸ˜‚ #muhammadidlan #muhammadmuzaffar #abangdanangah #anakummiabah #anakamanahAllah #keluargakecilku #kesayanganku #sayangduniaakhirat #syukuralhamdulillah #peminatsuperhero #transformersvsironman

Superman umi. Sentiasa di sisi walau kemana pun umi pergi. 😘😘 #muhammadidlan #muhammadmuzaffar #abangdanangah #anakamanahAllah #keluargakecilku #kesayanganku #anakummiabah

Aktiviti anak-anak hujung minggu. Kat rumah pun jadi la ye nak. Ni pun dah kecut jari jemari yang bambam tu πŸ˜… #muhammadidlan #muhammadmuzaffar #abangdanangah #anakummiabah #anakamanahAllah #keluargakecilku #kesayanganku #sayangduniaakhirat

Gaya macam dah besar je. Tak sedar diri dak angah ni tau. Dah la baru setahun jagung. Gigi pun baru 4 batang. πŸ˜‚πŸ˜‚ #muhammadmuzaffar #kesayanganku #keluargakecilku #anakummiabah #anakamanahAllah #jalanjalancameronhighland

#throwback Sebelum pergi zoo, punya la excited abg lan tau. Masuk je zoo, asik tanya mana harimau. Punya la banyak binatang, harimau gak yg di cari nya. πŸ˜’ Umi abah seronok bawa abg lan pergi zoo sebab dia dah banyak kenal binatang. Tapi zoo ni besar sangat, separuh jalan dia dah penat. Terus ajak balik rumah dan cakap taknak datang lagi. πŸ˜… Xpela nak, janji ada kenangan untuk uols bila dah besar nanti. πŸ˜‰ #jalanjalanzoomelaka #anakummiabah #keluargakecilku #kesayanganku #muhammadidlan #muhammadmuzaffar

Aktiviti abg lan dan angah kt school. Pandai anak-anak umi abah berniaga. Di doakan dah besar nanti jadi peniaga yg berjaya ye nak. Aamiin Ya Allah Ya Mujib Nabi Muhammad saw bersabda yg bermaksud : 'ceburilah kegiatan perniagaan kerana di dalamnya terdapat sembilan persepuluh sumber rezeki' - (Al-Tirmizi) #muhammadidlan #muhammadmuzaffar #abangdanangah #anakummiabah #anakamanahAllah #keluargakecilku #kesayanganku #taskapermatafirdausi

Bismillah Alhamdullilah hari ni genap 10 thn anak ke 2 umi semoga menjdi anak soleh n semoga adik cpt sembuh #6/9/2018 #10tahun #muhammadmuzaffar #anakanakamanahallah

Melayan anak2 ❀️ #muhammadmuzaffar #mawarmarissa

Rindu x3 hero kesayangan ibu πŸ’•πŸ’• #Husband #MuhammadMuzaffar #MuhammadMuayyad Kejap lagi kita jumpa okey kesayangan ibu. Gambar throw⬅️ semalam. πŸ’Ÿ

Bismillah day8 Adik maryam #muhammadmukhlis #muhammadmuzaffar #maryam #maisara

To my dear boys... . When I tell you I love you, I dont say it out of habit or to make a conversation. I say it to remind you that you're the best thing that ever happened to me.. -Ibu- . #AzliyanaIsmail #MomOf2Boys #MuhammadMuzaffar #MuhammadMuayyad #FamilyBonding #BondingTime #ILoveYou

Setiap kejayaan lelaki, ada wanita di sebaliknya.. πŸ˜‚πŸ˜‚ #AzliyanaIsmail #MuhammadMuzaffar #1stDaySkool #DaBesarAnakIbu

Semalam. Seronok la dapat p jumpa maskot Didi & Friends. Asalkan korang happy, ibu ayah pun tumpang happy.. πŸ˜‰ . #EjamYanaJunior #EjamYanaFamily #MuhammadMuzaffar #MuhammadMuayyad #AnakIbuAyah #PermataHati #CeritaDiSebalikGambar #KenanganMasaDepan #AlbumAnakAnak

My happiness πŸ’œ #muhammadmuzaffar #mawarmarissa

Bila cuci gambar, isi borang daftar sekolah. Ibu terasa tua pulak. πŸ˜… Tahun depan start masuk sekolah dah abang. Cepat nya masa berlalu. Rasa baru lagi lahirkan abang. #Azliyanaismail #azliyanafamily #MuhammadMuzaffar #AnakSoleh #

Promise me that u both gonna love each other till the end of life.. πŸ’œ #muhammadmuzaffar #mawarmarissa

Bismillah.. Baik je rhopenye siap sando2 kat abg ngah sambik tgk tv.. #1/12017 #2tahun2bulan12hari #muhammadmuzaffar #maryam #anakanakanugerahistimewa

#2016 baru melabuh tirai semalam.. tahun yg banyak tinggalkan kenangan suka duka. bermula awal tahun mula ceburkan diri berniaga #PancakeKrabiNoahKemaman adat berniaga ada untung ada rugi. Alhamdulillah di hujung tahun 2016 ke arah positif. Kehadiran 2 insan baru dalam keluarga kami pertama #MuhammadMuzaffar dan kedua #NurZaraNadeera memeriahkan awal dan akhir tahun 2016 Hukum Kehidupan ada Datang ada Pergi.. bertarikh #16Dec2016 Tok #ChikBintiIsmail pergi meninggalkan kami semua. Alhamdulillah pergi dalam keadaan yang sgt tenang. semoga Tok tenang di sana bersama yg beriman. Amin. #2017 Tahun yg perlu lebih Berani lebih Cekal dan Lebih Bertenaga untuk di lalui. Semoga lebih baik dari sebelum nya. INSYAALLAH Amin.... Bab jodoh.. kerja NYA ok.. " Wat lek Wat Peace " 😎 #2k17 #newyear2k17 #vsco #vscocam #igphoto #igporn

#brthdayboy #muhammadmuzaffar

Lama tak belanja gambo budak banyak akal nie. Ada saja keje nak dibuatnya. Ok! Abang hensem 😘😘 #muhammadmuzaffar #budakkuatberangan #anaksulung #peaceyo #3tahun5bulan

#muhammadmuzaffar

bismillah.. alhamdulillah.. maryam makin membesar semoga Allah pelihara kesihatan n akhlak anak2 umi semua.. #20/12/15 #1tahun2bln #maryamanakcerdik #maryambanyakakey #maryamanaksolehah #muhammadmukhlis #muhammadmuzaffar #maryam #anakanakanugerahistimewa

bismillah.. 1/11/14- maryam berusia 12hari 8/11/15 - maryam berusia 1 tahun 18 hari 😭😭😭😭😭 tetap bersama ..moga tahun2 akan dtg abg ngah @ #muhammadmuzaffar x admit ward dah yee sihat slalu anak ummi #siblings #together #maryamanakcerdik #muhammadmuzaffar #muhammadmukhlis #anakanakanugerahistimewa #anakanakpinjamandariallah semogamuzaffarsembuhdaripenyakitnye ummiabisayanganakanak

bismillah.. alan2 eaon perabis duit opah πŸ˜πŸ˜ƒπŸ˜„πŸ˜„πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜‰πŸ˜ŠπŸ˜Šβ˜Ί #11bulan8hari #akeymaryam #aksimaryam #muhammadmukhlis #muhammadmuzaffar #anakanakanugerahistimewa #anakanakpinjamandariallah

bismillah... selamat ulang tahun kelahiran wat anak umi y ke 7 thn.. semoga jadi anak y berakhlak mulia dan soleh #6/9/08-6/9/15 #7.31mlm #muhammadmuzaffar #anakanakanugerahistimewa #anakanakpinjamandariallah

bismillah.. nak g masjid pun nak bergaya hero ak ni.. umi pki kopiah ni kene le x kene.. hensem x? #harijumaatnakikutabipergimasjid #muhammadmuzaffar #3/9/15 #anakanakanugerahistimewa #anakanakpinjamandariallah

Ade lg x bebudak main mcm ni lg hihihi #anugerahilahi #anakanakpinjamandariallah #muhammadmukhlis #muhammadmuzaffar #maryam

Bismillah Alhamdulillah berada d sini.. Terima kasih uztaz nnt dtg lg #ustazdrmohdizharariff #muhammadmukhlis #muhammadmuzaffar #maryam

Bismillah.. 3permata hati ummi Ya allah dekatkanlah hati anak2 ku pd agama mu, sujud pd mu, takut pd mu,berikanlah kesihatan y baik buat anak2 ku ya allah #anugerahilahi #anakanakpinjamandariallah #muhammadmukhlis #muhammadmuzaffar #maryam

Bila penat tgk 3 org ni ilang rase penat. Bila tension tgk 3 org ni ilang tension. Bila marah tgk 3 org ni ilang rase marah #anugerahilahi #muhammadmukhlis #muhammadmuzaffar #maryam choopp!! Kdg2 tgk 2 org tu mmg bg naik darah Hahahahaahaha

Top #muhammadmuzaffar posts

#muhammadmuzaffar

Promise me that u both gonna love each other till the end of life.. πŸ’œ #muhammadmuzaffar #mawarmarissa

My happiness πŸ’œ #muhammadmuzaffar #mawarmarissa

Melayan anak2 ❀️ #muhammadmuzaffar #mawarmarissa

Alhamdullilah rezeki anak2 #rezekianakanakuminumpangaje #muhammadmukhlis #muhammadmuzaffar #maryam

Father finger father finger where are you.. #maryamsukadengarlaguni #duaberadik #anugerahilahi #muhammadmukhlis #muhammadmuzaffar #maryam

Cerita petang hari Rase nak gigit2 budak ni πŸ˜‰ #anugerahilahi #muhammadmukhlis #muhammadmuzaffar #maryam